Monday, 29 September 2014

Muhammad Muaz Al-Fateh

Rindu bujang kecik ummi nie.... lahir 28.2.2013 hari ni 29.9.2014.....sekejap je masa berlalu....dah pandai bercakap ni mmg bising je mulut bujang sorang ni..
Ummi ngan kakak2 pun tak faham gak kekadang tu...




Posing ngan jubah nie mmg cute sangat...semoga menjadi seorang al-hafiz.....ustaz yang disenangi semua orang....sekarang ni pun anak ummi peramah sangat...rajin menyapa je...

Hai lah anak bujang ummi dan walid...penghibur hati ummi......atok ngan nenek pun letih dah jaga muhammad nie....jika ummi mampu berhenti kerja dan jaga muhammad kat rumah, pasti lah ummi buat begitu....




Jangan tak tahu yea....ni lah anak shaklee...dari dalam perut dah makan shaklee......keluar perut pun shaklee gak.....feberet nya tentulah Omega Guard & Meal Shakes + Chewable Vita C