Monday, 8 September 2014

KELAS A-Z .....i love sesangat

Alhamdulillah....masih diberi peluang utk join kelas semalam kat Faizland. Walaupun ada halangan pada awalnya. Setiap DOA akan didengar oleh Pencipta. Syukur...dapat tumpang kak Nun g kelas with anak kak Nun >> Iqbal ......besar bujang dah anak kak Nun.....ehehheheh.....sekali anak shaklee kak Nun lah.....ishhh....

DIA permudahkan segala2nya....syukur sesangat sebenarnya...kalau lah kuda EX5 ku tu boleh meredah lebuhraya pasti ku pergi je....huhuhu...encik suami tak izinkan g sesorang....ehehhe....merempit plak tu....

Dah setahun dalam jualan shaklee nie....kesian masih tak naik rank lagi....kena CUCI HATI biar bersih betul2 nie.....malu gak bila tak naik rank lagi....

BACK TO BASIC >>>> solat , zikir, amalan harian , sedekah , mengaji ...... 

Alhamdulillah...semakin IMPROVE dan harap terus berkekalan begini. Dah set setiap malam baca 100ayat tu....fuhh.....NO MORE NOVEL !!  I need AL-Quran  for reading time.


 

Aku ingin selalu dekat dengan MU.......


 Btol bila dekat dengan Mu hambamu ini selalu menikmati kemanisan nya....banyak perkara ajaib berlaku setiap hari...Engkau Maha Mendengar dan Maha Mengetahui....
Pergi kelas dapat hadiah utk soalan kuiz..... "Produk Shaklee yang dipatenkan?? 
ehehheh...nak cuba malu2...tapi kalau dah rezeki dari NYA ia tetap milikku ........sekali dapat GLA.....wowwww.......memang nak pun GLA nie......dan akhirnya......senyum tak sudah......

Banyak ilmu tambahan hari nie...get your PUSH FACTOR!! 

~~{@ Bersambung next cerita.........i need to stop my tangan jap......