Thursday, 8 May 2014

musim sejuk....musim hujan

Hujan lebat...meredah, merempit dalam hujan....fuhhh....penyakit mula nak datang ni.....tekak dah mula gatal2...batuk , selsema. Encik suami pun  sama dok mengadu nak demam.  Semoga penyakit yang diterima dapat mengurangkan dosa2 kami.

Dulu2 demam cari panadol. Alhamdulillah semenjak bergelar pengedar shaklee nie xde lah nak makan panadol. Wahh...panadol >> painkiller......perghhh.....

Btol2 painkiller......berat kepala dibuatnye.....

Akhirnya pilihan saya Omega Guard, Alfalfa & Vita C.


Stok nutriferon xde plak...

Dan alhamdulillah...pagi nie lega sangat, walaupun x sepenuhnya sihat macam biasa gagah juga merempit .......

Bila berbicara tentang kesihatan kita akan lebih banyak memikirkan HARGA sesuatu produk. Jika kita ingin berubah menjadi lebih sihat dan bertenaga dengan supplimen ni kenapa tidak kita membeli dengan HARGA AHLI. 
Anda jadi ahli harga pun murah sikit. Sesambil membeli untuk diri sendiri boleh juga jana pendapatan. Jual kepada kekawan, sedara mara....hehehehe....

Sebarang pertanyaan boleh je whatsapp & sms sy cepat2...tinggalkan pesanan anda dikomen pun boleh......

**SIHAT & CANTIK IMPIAN KITA**