Wednesday, 21 May 2014

9 bulan Kenangan Terindah

Sebenarnya mengandung kali nie jarah jauh gak dari anak yg ke 4.... Siti Khadijah diusia 4 tahun....hehehe....jauh lah sangat nye.

Awal2 sebelum tau mengandung tu anis demam....asyik x sihat gak lah...badan sakit2....lenguh semua urat2...huhuhuhu....apa lagi berurut lah malam hari ngan ibu Seri.

Alkisah masa tengah mengurut..... ibu Seri cakap " ehh....ni mcm ada isi je.." muka ku dah senyum2.....alhamdulillah doa didlm hati....ada rezeki lagi utk keluarga kami .....senyum sampai telinga... ibu Seri pun ada tanya gak ...nak ke mengandung, klau x nak die urut ni tarik je...ohhh......biar bu jgn tarik...semoga kali nie mengandung dapat anak lelaki pula....rezeki DIA bagi x kan tak nak .....

Syukur...syukur....syukur Alhamdulillah....rezeki yang tak disangka2....masih ada rezeki utk ku....


Gembira tidak terkata......gelak2 kami sekeluarga.....happy sesangat......seronok nye kakak2 nak dapat adik....paling seronok kakak Siti Khadijah....tercapai gak impian die nak jadi kakak....**pernah mengadu yg die xde adik....org lain ada adik....die pun nak adik jgak.....