Sunday 25 May 2014

MENGEJAR IMPIAN #1 25.5.2014

Alhamdulillah.....pagi yang penuh semangat....bersemangat mencari ILMU untuk MENGEJAR IMPIAN menjadi JUTAWAN. 

Mungkin pada anda impian saya hanya LAWAK. Tapi tidak pada saya. Saya ingin menjadi JUTAWAN seperti Cery @ Shareeza Hashim. Jutawan Muslimah yang berjaya. 

Saya tak nak duduk ditakuk yang sama. Saya mesti berjaya mengejar impian. 

GAPAI IMPIAN DAN CITA2

 

Kenapa saya memilih untuk terus bersama Shaklee ???
Syukur kerana DIA yang menggerakkan hati saya untuk join Shaklee, sy dpt leader Nurhanani @ TheCikAnn yang tak jemu memberi nasihat dan tunjuk ajar...tanpa jemu berkongsi tip mcmmana nak berjaya. Banyak kali kena brainwash, xpe banyak calar nya kehidupan saya...Insyaallah akan bersinar juga suatu hari nanti.
Di Group TheCikAnn nie lah sy mendekatkan diri dengan NYA. Bermuhasabah diri, mengamalkan apa yang saya lakukan sebelum ini. Bukan saya tak pernah mengaji atau membaca Al-Quran, Surah Al-Mulk, Surah Al-Waqiah, Surah Yassin....memang saya baca sebelum ini....tapi siapalah saya untuk tidak menjadi MALAS....baca pun on off......begitulah agaknya apa yang saya dapat setimpal dengan amalan saya. 
Syukur, kesedaran datang....sy mesti dapat income banyak dengan jual Shaklee. Mesti berubah untuk memuaskan hati sendiri, mesti ada banyak duit untuk memenuhi semua impian saya. 
Dan sekarang saya mesti bekerja keras untuk diri sendiri & keluarga saya. 



SAYA YAKIN DENGAN KEMAMPUAN SAYA !!! 
Saya mesti MENGEJAR IMPIAN. 

Buat anda yang membaca coretan saya, DOAKAN KEJAYAAN SAYA, SEMOGA ALLAH s.w.t PERMUDAHKAN SEMUA URUSAN.

Dan tidak lupa buat ANDA YANG INGIN MENAMBAH PENDAPATAN JUGA, INILAH MASANYA kita berubah untuk menambah ekonomi keluarga. 

Saya belajar anda juga boleh belajar untuk mengejar impian.....

#jom join keluarga besar kami......boleh je PM anis. 







No comments:

Post a Comment