Wednesday 15 October 2014

Yakin

Alhamdulillah..semakin yakin pada diri sendiri...yakin juga pada NYA....hati tenang...langkah semakin laju....adakah aku sudah bersedia?
Insyaallah....sedikit demi sedikit...semoga perubahan ini memberi 1000 rahmat kepada diriku dan keluarga. Ku yakin rezeki untuk ku tetap ada.
Aku pernah lepaskan sesuatu yang aku sayangi...dan langkah kaki ini harus laju meninggalkan sebuah kehidupan silam untuk laju kehadapan.
Syukur....tenang jiwa ku...tenang segala apa yang ku lakukan....Syukur sesangat....

Aku memilih jalan ini...aku berjalan bersama teman yang membantu....Kau hadirkan mereka untuk ku..
Keluarga adalah segala2nya......akan terus bahagiakan mereka....



impian ku !! pendapatan TETAP setiap bulan >>>>

lihat tanda "." pada gambar dibawah.....kira 1 > 7...pejamkan mata sekarang. 

Apa yang anda nampak???

No comments:

Post a Comment