Friday, 10 October 2014

jerebu....oh...jerebu....datang bersama penyakit.

I love October..... bulan cinta dan kasih sayang saya...love sesangat...walaupun ada duka yang terselit.
Dah beberapa hari ni cuaca teruk sangat...jerebu...tanda2 penyakit dah ada dah...sebaik2nya nak elak..klau ummi yang demam ...kesian kat anak2...alhamdulillah sebab kak long & kak ngah boleh bantu ummi. Untunglah yea ada anak perempuan ramai ni.
Syukur dengan rezeki ini. 4 anak dara + 1 bujang. Anak bujang yang manja...anak2 dara ummi yang kekadang ngada2 lebih sesangat lah manja...

Hari ni kisah jerebu..penyakit yang mengganggu sistem pernafasan pun kompom akan melanda. Paling kerap asma....adoiii....semput....

Kena cari chewable vita c lagi ni wat stok. Muhammad paling suka omega guard..tak perlu risau dah.
Buat ummi2, ibu2 beli cepat set ni untuk kesihatan seisi keluarga.

Ummi pun dah letih ni...memalam hari mcm2 urusan nak buat.
Malam ni memang telan alfalfa + ESP lah jawab nya....  selamat malam cinta....semalam malam buat suami ku yang jauh dari mata....love u so much....my anak2....




 jerebu pun punca penyakit....detoks racun2 dalam badan dulu ye......