Monday, 27 October 2014

KESIHATAN anak YANG UTAMA

Alhamdulillah...diberikan peluang menghirup udara tahun baru Hijrah....

Semoga terus diberikan kesihatan yang baik untuk menggalas tugas & tanggungjawab. Anak2 pun kurang sakit dah compare dulu2....Yang penting Muhammad tak perlu sedut gas lagi . Ni pic bulan 6 aritu...batuk , selsema...sudah nya kena sedut gas.
Beberapa hari ni bila buka fb je tgk newsfeed ada sahaja kisah kematian akibat sakit lelah kronik. Yang meninggal bukan kanak2 tau yang sudah berusia.

Sebagai ibubapa kita kena ada tahap kesedaran yang tinggi untuk memantau kesihatan anak2. 

JANGAN AMBIL MUDAH TENTANG KESIHATAN ANAK2
SILA PERHATIKAN TANDA2 PENYAKIT PADA ANAK2



Semenjak kena gas aritu anis serik dah. No more gas hokey....tak sanggup nak tengok Muhammad nangis macam tu.... pilihan ummi tentunya Meal Shakes, Chewable Vita C & Omega Guard.

MAHAL? Jika anda boleh asingkan duit untuk memenuhi impian sendiri, kenapa tidak anda asingkan sedikit duit untuk membeli makanan tambahan untuk anak2. 

MEAL SHAKES RM113.75 boleh dicampur sesudu kecil bersama minuman kegemaran anak2.
OMEGA GUARD RM136 / 90BIJI anda hanya perlu bagi anak sehari 1 biji. 
CHEWABLE VITA C RM37.50 / 90BIJI anda hanya perlu bagi anak sehari 1 biji. 

No more ASTRO kat rumah anis sebab TAK PENTING !! 
Bayar bil astro boleh buat beli Chewable vita c 3 botol kot  ..........


Nak harga murah haruslah join group Shaklee yea....dengan harga pendaftaran ahli RM65 boleh dapat diskaun sehingga 25%