Wednesday, 28 January 2015

KELUHAN jadikan lah ia nya DOA

Alhamdulillah .... 28hb dah pun. Kejap aje masa berlalu...insyaallah bulan depan Muhammad dah 2 tahun. sekejap aje masa berlalu. Pejam celik dah 2 tahun juga lah atok Midin tinggalkan kami...oh my.....rindu kat atok..


Beberapa hari ni anis gelak je bila teringat kisah kat bank dulu tu...masa nak cash cheque tu...org bank gelak tgk pic IC x sama dengan rupa depan mata.

Hhahahha...bila anis share cerita kat Instagram & fb...ada yg tanya ambil produk apa? see...kuasa sharing session .....ehhehehhe ofkos lah produk shaklee kan.




Kekadang bila tak cuba sesuatu produk tu kita tak tahu keberkesanan nya...memang produk yg dikatakan MAHAL ni payah sikit nak yakin kan orang membeli...


Syukur...bila kita dekat dengan NYA rezeki pasti dipermudahkan.....rezeki murah sungguh.......

Tak lagi mengeluh...tak nak berduka.....alhamdulillah....DOA itu yg terbaik