Thursday 20 November 2014

Kehidupan Keindahan

Alhamdulillah...masih sihat dapat melaksanakan ibadat. Ya Allah, kekadang setiap ujian hanya untuk mendekatkan aku pada MU....semoga segala ujian hanya sekecil perkara untuk menguji kesabaran & ketaqwaan ku...

Hari nie mood kelaut....aduhai...payah untuk memuaskan hati semua orang. Kekadang nak nangis...tapi aku dah janji xmo nangis untuk perkara yg ntah apa2....


Hidup kena sentiasa ceria...xmo urat2 saraf muka ni kecut....hahhahah.....hanya Allah yang Maha Mengetahui....DIA juga Maha Mendengar setiap keluh kesah kehidupan ku...

Semalan cerita HAJI & KEMATIAN....betapa dekat aku & kematian....

Semoga aku diberi peluang untuk menjejakkan kaki ke sana....




Ya ALLAH, semoga aku bersama anak2 shaklee berjaya dalam perniagaan..pertemukan kami setiap hari dengan mereka yg bersungguh2 ingin membeli. Kau yang memegang kunci hati manusa..lembutkan , bukakan hati mereka yg membaca iklan2 ku serta blog & flyers untuk membeli shaklee dari kami...amin...ya raballalamin.....

No comments:

Post a Comment