Monday, 14 April 2014

next episod SET MENGANDUNG

sambung cerita yg terhenti....

sy suka sangat OSTEMATRIX......memang terbaik.....terbaik dari ladang Shaklee ......heheheh....

Alhamdulillah sepanjang mengandung anak ke 5 nie xde lagi kaki krem (kejang).....lega sesangat...x perlu nak kejut encik suami yg kompom tido lena....tido mati senang citer.....geram kejut tak bangun....

Minum susu??? dah minum susu Anmum...tapi....sy bukan peminum susu yang tegar....kurang suka susu....

Bergantung pada suppliment yg saya makan...ostematrix, vita c....dan geng2 nya sahaja.... tetiba plak yang nie asyik lapar...tapi nak makan kurang selera...jenis kerap nak kunyah makanan dalam mulut je...
 nak makan gula2 kerap x boleh....kali ni mengandung ada plak kencing manis.....ohhhhh.....x laratnye....




yang pic ni mmg terbaik....tapi sudah terlambat.....Insyaallah jika diizinkan pregnant akan datang nak makan omega plak lah.....buat testimoni kat baby.....nak tgk perkembangan otak nya....

Ni pic sy bersama nenek.....sebulan sebelum bersalin....naik gak....besau benor....

hahahahahhahha........

sambung lagi lah......tggu yea....