Thursday, 3 July 2014

kenapa dan kenapa ????






Alhamdulillah....hampir setahun menjadi ahli Shaklee dan hampir 2 tahun juga menjadi pengguna Shaklee.

Gara-gara kesihatan yang tidak menentu mengheretku terjebak dengan produk shaklee...dan akhirnya membawa ahli keluarga dan rakan2 terjebak sama.



Sungguh tak sangka....mula2 tu tak nak menjual....sombong kan....bila tengok orang lain berduit je selalu....ishhhh...x boleh jadi nie.... akhirnya ....



Saya mesti berubah untuk cari duit poket sendiri. Memperbaiki taraf ekonomi keluarga. Selain dapat berkongsi keuntungan (duit bonus) bersama keluarga.....wowwww....taraaa.......jom niaga...cari duit lebih....heheheh...
 Walaupun kekadang ditertawa....asyik shaklee je...sikit2 shaklee.....it's ok for me beb!!......i need more money okeyy.....just ignore sound like a dog....fuhhh....x marah...tapi itu kata2 motivasi ku......hahahahhah

Better tutup mulut....klau UOLS tak nak beli takpe ye.....kat Malaysia ni berjuta penghuni nya....

Saya seorang pesakit radang sendi, 4 tahun dah pun...lama dah tu....tapi saya masih aktif beriadah dan bersukan. Walaupun kekadang sakit kat kaki tu hanya Allah yang tahu....it's ok.....cari bantuan / rawatan lain.

Alhamdulillah...sekarang nie my mak & abah join makan shaklee juga. Semua untuk kesihatan mereka berdua. Nak tengok abah sihat macam dulu. ( minor stroke) ....oh....macam2 penyakit sekarang nie....

Insyaallah.....dengan modal ahli RM65....ianya akan meningkat menjadi pendapatan bulanan...yeeee.....bonus setiap 15hb setiap bulan....banyak point UV...lagi banyak RM ......

Dah lah bayar ahli untuk seumur hidup....modal & risiko xde....orang nak beli kita order...semua mudah dihujung jari anda!! .....terbaik lah...


Bagi anda yang mencari RM untuk membantu keluarga...ini lah masanya berubah.  Berubah untuk kebaikan....

Love Money Make Money >>>  wowww





Dapat duit bonus , trip percutian & umrah , bonus kereta......wahhhhh.......syok nya....




boleh penuhi segala impian & cita2 anda !!! 
Shopping time.......amazing ....i love it .......fuhhhh......money...money....money.......