Friday 30 August 2013

Advanced joint Health

1. Meningkatkan kesihatan sendi optimum
2. Memberi sokongan nutrisi pada kolagen dan komponen penting penghubung  tisu lain yang memberi kekuatan dan struktur untuk sendi
3. Membantu mengekalkan tulang yang kuat.

Sakit sendi seperti sakit sendi lutut, sakit sendi pinggang, sakit sendi bahu, sakit sendi jari, sakit sendi lutut dan lain-lain menyebabkan anggota tubuh di bahagian tersebut berasa tegang, lenguh, bengkak dan berasa sakit yang tak terperi.

Tambah kasihan melihat atuk, nenek ibu bapa menahan kesakitan akibat sakit sendi dan sudahnya bila terlampau sakit terpaksa menelan pain killer. Pain killer hanya bertindak mengurangkan rasa sakit tak terperi dan tidak pun merawat sakit sendi. Dan lagi jika digunakan dalam tempoh yang panjang berisiko merosakkan organ dalaman.

Anda boleh beralih menggunakan Advanced Joint Health Shaklee yang lebih selamat, 100% semulajadi, terbukti secara klinikal, sesuai untuk vegetarian untuk memperbaiki struktur sendi dan tulang anda dalam secepat 5 hari sahaja. Amalkan Advanced Joint Health Shaklee untuk kesihatan otot sendi dan tulang yang berpanjangan. Jadi sakit sendi tidak lagi menghantui anda.

Hasil ujian klinikal mendapati Ekstrak Bosweliadalam Advanced Joint Health Shaklee berkesan dalam masa 5 hari mengatasi sakit sendi dan tulang serta lebih berkesan daripada produk sakit sendi terkemuka di pasaran.

Kelebihan mengamalkan Advanced joint Health Shaklee

1.   31% Pergerakan menjadi lebih mudah berbanding sebelum menggunakannya2.  41% Pergerakan menjadi lebih selesa dan digemari ramai...3.   Bebas kondroitin sulfat (kondroitin sulfat mengganggu glukosamina)4.   Formulanya berasaskan 100% sayuran. Sangat sesuai untuk vegetarian5.   Mengandungi Vitamin C6.   Mengandungi Zink, Tembaga dan mangan.7.   Mengandungi ekstrak Boswellia

Rasailah sendiri perbezaan sebelum dan selepas menggunakan Advanced Joint Health Shaklee anda pasti tersenyum dan gembira dengan keberkesanannya mengatasi sakit sendi anda=)



Q : Apakah Shaklee Advanced Joint Health Tablet?
A : Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah formulasi proprietary yang menampilkan kombinasi bahan-bahan yang amat berkesan, yang dapat menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan fungsi sendi yang sihat. Ia dihasilkan dari ramuan aktif yang bertindak dengan pantas bagi menyokong makanan kesihatan yang diperlukan oleh sendi-sendi.

Q: Siapakah yang memerlukan khasiat Shaklee Advanced Joint Health Tablet?
A : Lelaki dan wanita dewasa yang mencari satu produk semulajadi dalam mengekalkan kesihatan sendi mereka. Orang muda yagn mempunyai gaya hidup lasak dan aktif juga boleh memanfaatkannya.



No comments:

Post a Comment